İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

4 Mart 2012 Pazar

Pazar günü

Selamın Aleyküm Canlar;
Yine bir pazar günü oldu ve bitmek üzere dün çalıştığım için bugünüm hep temizlik yapmakla geçti diyebilirim. Sabah biraz keyif yaptık ve sabah kahvaltıya oturduğumuzda saat 11:00 olmuştu. Tabi böyle olunca haliyle iş yapmak geç saatlere kaldı. İşleri yarım bırakıp bir de market alışverişi yapmaya kalkarsan  ev işleri bitmek bilmedi bir türlü. Marketten aldıklarımızı yerleştirirken kapı çaldı ve  can yoldaşım, iş arkadaşım , kapı komşum elinde hediye paketiyle çıkagelmişti. http://hulyacaa.blogspot.com/ Çok tşklerimi bir daha buradan sunmak isterim.  





 EL HAVLUSU, YÜZ HAVLUSU
                                                      Bunların kokularına bayıldım

Bütün iş yapmaktan yorgun düştüğüm halde akşam 17:00 çayı için börek hazırladım ve Can yoldaşımın ailesiyle beraber oturduk afiyetle yedik. Ama bu yemelerin artık sonunun gelmesi lazım. Acilen Yaz gelmeli, havalar soğudukça bizimde iştahlar iyice açılmaya başladı. 5 çayı menüsü :)


çay bardaklarımız boş çünkü çayımız demlenmek üzere :)
Menüde yer alanlar;
-Peynirli sigara böreği
- Patates salatası (Soğanlar kavrulup az yağda biraz tuz ekleyip, üzerine patatesler eklenip kapatmaya yakın üzerine sumak ekledim.)
-Doğranmış muz üzerine bal ve iri çekilmiş ceviz
-Siyah ve yeşil biberli zeytin
-Kaşar 

Bir gün daha böyle geçti canlar yarın yine iş var. Hafta sonu o kadar çabuk geçiyor ki keşke hafta sonu yerine hafta içi su gibi akıp geçse :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder