İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

7 Mart 2012 Çarşamba

Havuçlu Muffin

      Ve arkadaşım geldi beraber Havuçlu Muffin yaptık. Yanında da yeşil çay içtik her ikisininde tadına diyecek yoktu. 
       Ellerimize sağlık, Afiyet olsun :))







Havuçlu Muffin Tarifi ;


125 gr. eritilmiş margarin veya tereyağı (ben birazda sıvıyağ ekledim)
1,5 su bardağı şeker
1 yumurta
5 adet suyu sıkılmış rendelenmiş havuç
1,5 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya 
1 tatlı kaşığı tarçın
1 su bardağı kuru üzüm
1 çorba kaşığı su 
Çekilmiş ceviz veya fındık


Yapılışı;
      Eritilmiş margarin ve şekeri güzelce krema kıvamına gelene kadar karıştırıyoruz. Ardından yumurta ve suyu ekliyoruz. Tekrar karıştırmaya devam ediyoruz. Üzerine rendelenmiş havucu ve kuru üzümleri de ekleyip spatula ile karıştırıyoruz. 
       Diğer malzemeleri de (sırayla vanilya, tarçın, un ve kabartma tozu) ekleyip karıştırıyoruz. Kaşık yardımıyla muffin kalıplarına döküyoruz. 
           önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında pişiriyoruz.
           Biz üzerine cevizleri koyduk isterseniz malzemelerle karıştırabilirsiniz.
           30 - 45 dk. pişirin.

           Afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder