İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

3 Mart 2012 Cumartesi

Cumartesi Sabahı...


 -Yağmurlu bir cumartesi gününden merhabalar...
Güya devlet memuruyuz. Devlet dairelerinde hafta sonu tatili iki gündür. Ama bizim çalıştığımız (bakanlıkta hafta sonları mesai var)  kurumun açık olması nedeniyle sadece bir gün evde hem keyif, hem iş, hem alışverişi bir güne sıkıştırmamız gerekiyor. Cumartesi tuttuğun nöbeti hafta içinde kullanabiliyorsun fakat hafta sonu tatil yapmanın keyfine diyecek yoktur. Mesaimiz dersen berbat sabah 08:30'da açıyoruz, akşam 19:00'da kapatıyoruz. Nöbet usulü iş yapıyoruz. Bir gün işe 08:30'da, diğer gün 10:00'da iş başı yapıyoruz.
          Yoğun geçen bir haftanın sonunda dinlenip uyumak varken biz yine işteyiz. Hafta sonu nöbetlerini hiç sevmiyorum.Özellikle böyle kasvetli havalarda sıcacık yataktan kalkıp işe gitmeyi. Böyle havada yapılacak en güzel şeydir yatıp uyumaktır.Kuzumu hafta sonu uyandırıp bakıcısına bırakmayı sevmiyorum. Ama mecburen hafta içinde olduğu gibi yine onu uyandırıp üstünü giydirip Ayten Teyzesine bıraktım. 
             Kuzum bana diyor ki ; Annee bugün de işe gitmeyi versen. Heee ne dersin? Beraber yatıp uyuyalım :(Her gün gidiyorsun bugün bari gitme. 3 yaşındaki çocuk nöbetten ne anlar, anlatmaya çalışıyorum ama yinede bana gitmeyelim lütfen diyor. 
              Ahh ahh kim istemez şuanda evde olup uyumayı, sevdikleri ile beraber kahvaltı keyfi yapmayı....

Bugünkü havaya uygun size iki klip  iyi dinlemeler....
Yağmur Ağlıyor'un 2 versiyonu 
1.si Neşe Karaböcek'ten
2.si Mustafa Ceceli'den
İki klibin değerlendirmesini size bırakıyorum. Sizce hangisi daha güzel söylemiş ?


Neşe Karaböcek-Yağmur Ağlıyor


Mustafa Ceceli- Yağmur Ağlıyor
   
                         
                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder