İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

2 Mart 2012 Cuma

Cuma Günü


Yine takvim yaprakları Cuma'yı gösteriyor,Rabbim bu mübarek gün hürmetine günahlarımızı af buyursun.Bizlere esenlik versin.Ahir zaman fitnelerinden ,kazalardan ,belalardan ,sıkıntılardan ,şerli kimselerin ve şeytanın tuzaklarından bizi ve sevdiklerimizi korusun.Hakkımızda hayırlı olan hacetlerimizi kabul buyursun.Selam ve DUA ile hayırlı cumalar.

Selamlar Canlarım ;
Bir Cuma gününden herkese kucak dolusu sevgiler..
Çok şükür ki bugün güneş yüzünü bizlere gösterdi. Onun ortaya çıkması bile insana huzur veriyor. Kışın kasvetli havasından kurtulmamızı sağlıyor. Mesainin son günü olması, haftanın yorgunluğu olması nedeniyle bugün üzerimde bir ağırlık var. Hiç işe gelesim yoktu. Keşke evde çalışma imkanımız olsa işlerimizi evde takip edebilsek. Bazen düşünüyorum da keşke kendi işim olsaydı. İstediğim vakitte işimi yapsaydım, yeri geldiğinde bırakıp gidebilseydim. Mesai uygulaması ve 8 saatlik çalışma uygulamasından iyice sıkıldım. Uzun süredir çalışmakta olduğumdan ve daha yaş nedeniyle daha da çalışmak zorunda olacağımdan zaman zaman ümitsizliğe kapılıyorum. Acaba bizde emekliler kervanına katılabilecek miyiz ?
Şimdilik bu kadar canlarım gün içerisinde yeni postlarla görüşmek dileğiyle....
Sevgilerimle...

Ey Merhametlilerin en Merhametlisi! Bela ve musibetlerin sağanak sağanak üzerimize yağdığı, ardı arkası kesilmeyen depremlerle inim inim inleyip çaresiz kaldığımız şu günlerde, çaresizlerin yegane çaresi Sensin deyip Sana yalvarıyor, halimizi Sana arz ediyoruz. Celalinden cemaline, kahrından lütfuna sığınıyoruz. Bizim Rabbimiz Sensin. Sen, bizleri semavi ve arzi musibetlerin eline teslim etmeyecek kadar merhametlisin. Bizleri her türlü kötülüklerden muhafaza buyur! AMİN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder