İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

21 Mart 2012 Çarşamba

Bahar Geldi...

Bir kaç gündür havalar o kadar güzel ki insanın eve giresi gelmiyor. Hafta içi olduğundan hep işteyiz hep söylüyorum artık evimde kuzumla beraber olmak istiyorum. Nedense artık bedenim, beynim çalışmaktan yoruldum. Bugün Nevruz'da kutlandı inşallah bundan böyle havalar güzel olur. Güneş gülen yüzünü bizden hiç eksik etmez inşallah.

Birkaç gündür sizlerle beraber olmadım ama bahar gelince insan değişik bir şeyler yapmak ve sosyal olmak istiyor. Gerçi Bilecik'te de ne sosyal olunur ama :)) Gidecek o kadar çok yer var ki anlatamam.

Bilecik'te nevruz kutlamaları ;



Bilecik'te Nevruz Coşkusu
Baharın gelişi anlamına gelen nevruz, Bilecik'te büyük coşkuyla kutlandı.

Baharın gelişi anlamına gelen nevruz, Bilecik'te büyük coşkuyla kutlandı.

Bilecik Kültür ve Turizm Müdürlüğü tarafından İl Sağlık Meslek Lisesi bahçesinde nevruz münasebetiyle eğlence programı düzenlendi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından konuşan Bilecik Valisi , "Nevruz ülkemizin her köşesinde birlik ve beraberlik havasında kutlanıyor. Türk insanını birbirine bağlayan, Ergenekon'da demir dağları eriterek dirilen atalarının ruhlarıyla yanan bir ateştir. Bu ateş hiç sönmeden binlerce yıl yandı. Gelecekte de kıvılcımları binlerce ruhu ısıtacak" dedi.

Konuşmaların ardından vatandaşlar arasında kaşıkta yumurta taşıma, çuvalla koşma ve ip çekme yarışmalarının ardından folklor gösterisi yapıldı. Bilecik Valisi, Belediye Başkanı ile beraber örste çekiçle demir dövdü. Daha sonra vatandaşlar nevruz ateşinin üstünden atladı. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder