İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

1 Mart 2012 Perşembe

Selam Canlarım ;
Bu akşam ki postumu çok geç saatlerde yazmak zorunda kalktım. Bugün yine her çarşamba olduğu gibi Eskişehir Anadolu Üniversitesinde ses eğitimi dersime gitmek için Bilecik'ten yollara kardeşimle beraber çıktık. İki gündür aralıksız olarak yağmaya devam eden kar nedeniyle 09:15'te yola çıkmamış gerekirken rotarlı olarak 10:00'da ancak yollara düşebildik. Tabi moralimiz ister istemez bozuldu :( Böyle küçük şeylere moralimizi bozmayalım. Hareket saati gelince neyse otobüsümüz yol almaya başladı. Herşey yolunda giderken Eskişehir'e girmemize yarım saatlik zaman kalmışken yoldaki buzlanma nedeniyle önümüz sıra öyle uzun bir araba konvoyu olmuştu ki ne diye düşünürken önlerde bir tırın yan yattığını öğrendik. Tabi açılmasını bekledik ve bu bekleme tam bize 45 dakikalık bir beklemeye neden oldu. Bende can sıkıntısından biraz fotoğraf çekmeye başladım
                                              Karlı çam ağaçlarının güzelliği
                                         Karşı şerit açık olduğundan yanımızdan geçen araçlar


                                            Yolun açılmasını bekleyen muavinden ikram
                                          Çok uzaklarda pus içinde görünen Rüzgar Gülleri
                                     
              45 dakikalık bekleyiş sonunda şükürler olsun ki yol açıldı. 1 saat 15 dk. olan Bilecik-Eskişehir yolu bize bu gün 2 saat 20 dk. olarak sürdü. Neyse ki hayırlısı ile Eskişehir'e geldik. Akademi önünde inip Ses eğitimini aldıktan sonra Kardeşimle beraber Espark'a alışverişe gittik. Ama şunu da söylemek gerekirse Eskişehir ilinde kar yok denecek kadar azdı.
            Espark'a gidipte Thibo'da kahve içmeden gelinmez.Yine o güzel mis kokan kahvelerimizi içtik.

                                      Benim kahvem sütlü olan, kardeşimin ki sade
Kahvelerimizi içip alışverişe başladık. O kadar çok şey deneyip bir sürü alış veriş yaptıık ki :) Ancak onların fotoğraflarını daha çekemedim. İnşallah en kısa zamanda çekip sizlerle paylaşırım.
Alışveriş sırasında çok kullanışlı olduğunu söyleyen Deichmman'dan ayakkabı temizleme  köpüğü aldık. Bakalım ne kadar kullanışlı sizlere resmini de paylamak istedim.

Biraz alışverişe mola verip kardeşimle beraber bir tantunici'ye girip ben Kumpir, Kardeşim Sosisli Sandeviç yedi. Bize afiyet olsun.

Akşam 18:00 otobüsüyle Eskişehir'den Bilecik'e dönmek üzere yola çıktık. Ancak bu sefer gidiş yolu kapalıydı. Tırlar yine yolu kapatmışlardı yine eve 2 saatte varabildik.Şimdilik sizlere ii geceler arkadaşlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder