İşte Ben ;)

Fotoğrafım
Doğma büyüme Sinopluyum,81 doğumluyum. Evliyim ve Zuzu'nun-Bıdık'ın annesiyim. Eşini ve ailesini seven tipik bir Türk kadınıyım. Çalışan bir eşim. Ben bu hayatta en çok Anne olmayı sevdim...

28 Şubat 2012 Salı

Bir Pazar Sabahı

Günaydınlar canlarım benim.

                 En güzel şeydir Pazar sabahında geç saatlere kadar tembellik yapmak ve ardında ailecek yapılacak sabah kahvaltısının keyfine diyecek yoktur. İşte bir pazar sabahında ailecek öyle güzel tembellik yaptık ki uyandığımda saat 12:00 olmuştu. Kahvaltı hazırla et derken saat oldu öğlen oldu. O kadar güzel  bir hava vardı ki cam silmeye başladım epeydir beni bekleyen camlarımı perdelerimi temizledim.
                 İşlerimi bitirip alış verişe çıktık, iki haftadır pazara havaların soğuk olması nedeniyle çıkmıyorduk, güzel havayı bulmuşken hem alışveriş yapalım hem de temiz hava da gezmek çok güzel oluyor (Bu günleri özlemişiz) Oğluşum pazara her gittiğimizde bizden 2 şey ister bir simit, bir de balık (tabi onu kıramadığımız için bizde aldık evde yemek olduğu halde)
              Balık o kadar güzeldi ki onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum. Ama çayın yanında Havuçlu Kek yaptım. Tarifi sizinle paylaşmak istiyorum.
Flaşlı Çekim

Flaşsız Çekim
HAVUÇLU KEK Tarifi ;
2 adet yumurta
5 adet orta boy havuç rendesi
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı yoğurt
3 su bardağı un
2 çay kaşığı kakao
2 tatlı kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
1 su bardağı sıvıyağ
Yarım su bardağı dövülmüş fındık veya ceviz
Yapılışı;
Yumurta ve şekeri iyice köpürene kadar karıştıralım. Diğer malzemeleri de ekleyip  kek kalıbına boşaltalım.
180 derece fırında pişirelim.
Afiyet olsun :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder